voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrickenmarike - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrickenmarike - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Webmaster

17 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Nog 6/7 weken en dan is het zover, dan pakken we het vliegtuig richting Istanbul waar onze reis van tenminste 1 jaar gaat beginnen.
Op dit moment zijn we nog druk in de voorbereiding maar alles loopt volgens planning.
Volgende week stappen we eerst nog in de auto om nog een week te genieten van de wintersport, want dat zal er volgend jaar waarschijnlijk bij inschieten.
We zullen proberen dit dagboek goed bij te houden zodat de geinteresseerden onder ons al onze avonturen een beetje kunnen meebeleven.
Over vier weken komt er een boek uit van eerdere avonturen die ik (marike) heb beleeft in het verre oosten (Irak) dus als je geinteresserd bent log eens in bij freemusketeers en ga dan naar de boekwinkel waar je mijn boek kunt vinden onder het kopje verhalenbundels.
Groetjes

• 04 April 2006 - 15:40

Erik:

Nou luitjes jullie staan bovenaan in de favorieten dus wat mij betreft: gaan met die banaan. Ik zal (en An) zal jullie avonturen zeker gaan volgen. Eerst nog een feestje natuurlijk.

ps. Balen hoor dat jullie volgend jaar waarschijnlijk wintersport moeten missen ;-)

• 08 April 2006 - 12:16

Hannie:

Ik wens jullie alvast een héél fijne reis toe met veel avontuur.Ik ga jullie via deze site volgen. Ik ga met Gerard volgend jaar een reis van zes weken door Algerije maken.Kamperend natuurlijk.Groetjes Hannie

• 21 April 2006 - 08:31

John:

Bijdeze wens ik julie alvast een goede reis.
    Ik ga julie zeker volgen.
    Groeten uit Landslake

• 28 April 2006 - 08:47

Duncan En Ytje:

Zo is het nog 6/7 weken en zo heb jij (Marike) je afscheid al weer achter de rug. De tijd vliegt....
    Heel veel plezier en een hele goede reis.

Groetjes Duncan en Ytje

• 01 Mei 2006 - 07:56

Stefanie:

Hé hallo, Nou het is nu bijna zover! Geniet er lekker van en wel vaak berichtjes sturen hè... Blijven we hier een beetje op de hoogte! Ciao Ciao

• 01 Mei 2006 - 07:56

Stefanie:

• 07 December 2006 - 09:15

Ruud:

Beste wereldreizigers,

De Internet pagina ziet er prachtig uit.

En jullie kaart hebben we ook ontvangen.

Tips en tricks voor Namibia zijn er in overvloed!

Enkele van onze hoogte punten van die vakantie zijn:

Namib Naukluft

Sossuvlei Rode duinen.

Ga zo vroeg als mogelijk in de morgen, en ga in het park direct naar dead vlei.

Palmwag wandeltocht op zoek naar neushoorns

Skeleton coast ongerept mooi, met extreem zware omstandigheden.

Meest woeste kustlijn ter wereld.

Walvis geraamte en V.O.C. wrakken over het gehele stand.

50.000 zeeleeuwen kolonie.

De toerist wordt behandeld met veel luxe.

Serra cafema is prachtig ligt aan de grens met Angolo.

(quad biken over de duinen moet je zeker doen)

Boottocht is ook een aanrader.

Etosha national park veel wilde dieren te zien.

Bushmenland.

Wandeltochten met bosjesmannen.