Eindelijk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrickenmarike - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van patrickenmarike - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Webmaster

02 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Alle tassen ingepakt, internationaal rijbewijs opgehaald, vaccinaties erin geprikt, visa's zijn binnen, dollars op zak, en de vliegtickets zijn bevestigd. We hebben nu al een paar uur vertraging, maar dat gaat de pret zeker niet drukken.
Vanmiddag vliegen we naar Istanbul en zeggen het herfstweer in Nederland eindelijk goeiendag. Bij het gedag zeggen heb je nog niet het idee dat je iedereen ook echt een jaar niet gaat zien, maar dat zal in de loop van de paar weken vanzelf komen. We proberen dit dagboek een beetje up to date te houden zodat iedereen die het leest een beetje op de hoogte blijft.
Iedereen tot volgend jaar!!!

• 02 Mei 2006 - 07:58

Hannie:

Hoi lieve zwervers ,Het gaat jullie goed en geniet maar zoveel mogelijk van deze reis.Ik ben zelfs een beetje jaloers op jullie.Het woord jaloers komt anders niet in mijn woordenboek
    voor. Maar dit is iets anders. Veel liefs Hannie.

• 02 Mei 2006 - 08:02

Henk En Rita:

Ha die Patrick en Marike, uiteraard zijn wij razend nieuwsgierug naar jullie belevenissen. Istanbul is een goed begin. Heerlijke en mooie stad met lekkere geroosterde makrelen te koop op de bootjes in de haven. Veel plezier en we horen graag weer van jullie.

• 02 Mei 2006 - 11:18

Marielle:

Hi lieve Pat en Marike!

Een heeeeeeeeeeel goeie (lange) reis toegewenst en alle geluk!!!!
    Genieten!!!!!

Liefs Marielle

• 02 Mei 2006 - 13:53

Piet:

Ik zal Jullie via deze weg blijven volgen.
    mzzl.

• 02 Mei 2006 - 15:31

An:

PPPPoie!, Tis echt begonnen! Geniet volop en doe in godsnaam voorzichtig...! Jullie kennende zullen er, ondanks alle voorzichtigheid, toch wel van allerlei idiote dingen gebeuren (als eerste inrijden op een auto-ongeval ofzo...!) Maar eh, GENIET GENIET GENIET, en tot het volgende berichie1 Dikke kus, An

• 02 Mei 2006 - 15:46

Brenda En Mauries:

Lieve patrick en Marike,

Heel veel plezier met wat jullie gaan zien en beleven!! We hopen dat jullie ook veel gaan zien! Het gaat jullie goed en we zullen zeker jullie belevenissen gaan volgen!! We verlangen er naar.

Liefs Brenda en Mauries

• 04 Mei 2006 - 13:59

Yvette:

Hoi Wereldreizigers

Jullie avontuur is alvast begonnen. Heel veel plezier en geniet van alle mooie dingen die jullie mee gaan maken. Ik moet nog zo'n 10 weken wachten en dan mag ik ook op pad. Vandaag de laatste inentingen gehaald. Nu nog de verzekering en de visa regelen en dan kan ik ook gaan inpakken.
    Heel veel succes en tot de volgende keer,
    groetjes Yvette
    p.s. leuke site is dit, ik ga mezelf ook maar even aanmelden.

• 04 Mei 2006 - 14:35

Nicolette:

Hey hallo globetrotters, jullie reis is begonnen. Zijn jullie goed aangekomen in Turkije? We wensen jullie een hele fijne tijd en we zullen jullie op het net volgen. Geniet er lekker van. Hier is nog het adres van Tiên zijn ouders, wanneer denken jullie daar ongeveer te zijn? Dan zullen wij van ten voren nog contact met ze zoeken. Wel een raar idee hoor dat jullie daar misschien langs gaan.

Heel veel plezier, oeps vergeet ik bijna t adres:

5/208 Khu 6 hai Son
    Phuoc Hoa, tau Thanh
    Ba Ria, Vung tau

Er missen wel wat dakjes en streepjes, dus hopelijk kunnen jullie hiermee uit de voeten. Tel. heb ik ook nog als je dat wilt,

groetjes en we lezen jullie,
    Nicotiên