Vakantie!!! - Reisverslag uit Konaklı, Turkije van patrickenmarike - WaarBenJij.nu Vakantie!!! - Reisverslag uit Konaklı, Turkije van patrickenmarike - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!

Door: Webmaster

10 Mei 2006 | Turkije, Konaklı

Na de eerste dag bewolking is het ons nu gelukt om al een lekker bruin tintje te krijgen. En voor het eerst sinds hele lange tijd hebben we geen witte bovenbeen afdrukken van de fietsbroeken. De afgelopen drie dagen was het heerlijk warm en Turks weer. Zodat onze dag met name bestond uit lekker luieren naast het zwembad, genieten van het heerlijke Turkse eten en een beetje fietsen of wandelen in de omgeving. Het is hier aan de Turkse kust op dit moment 1 grote bouwput wat op zich wel jammer is. Ze stampen overal grote hotels uit de grond. Verder worden de dorpjes wel wat opgeknapt zodat de wegen wel verbeteren en er ook mooie parkjes aangelegd worden. Doordat we de fiets hebben kunnen nemen hebben we nog wel wat kunnen genieten van het Turkse leven, dit speelt zich namelijk nog wel iets verder af, 1 weg achter de kustlijn.
Vandaag gaan we nog even genieten van het lekkere eten, de fles amarula leegdrinken en lekker zwemmen.
We proberen nu een paar foto,s te plaatsen, kijken of het lukt.
Morgen gaan we de kou weer in!! Maar dan gaat het echte onbekende beginnen.

• 10 Mei 2006 - 10:22

Marielle:

Hi lieve mensen!!!

Wat ben ik jaloers zeg!
    Helemaal te gek!
    Kunnen jullie al een beetje wennen aan het niets moeten?
    Lekker genieten en een dikke kus uit ook een warm Nederland!!

Liefs Marielle

• 10 Mei 2006 - 14:04

Martin En Nini:

Hoi kanjers,
    hartstikke leuk om op deze manier jullie wereldreis te volgen. Morgen gaat het grote avontuur beginnen,want dit is volgens ons nog een voorproefje. Hebben jullie nog het waterreservoir gezien in Istanboel?
    Nogmaals veel reisplezier!!

xxMartin en Nini

• 10 Mei 2006 - 15:31

Jethro:

Heel veel plezier en ik volg jullie berichten.
    MVG Jethro

• 13 Mei 2006 - 09:53

Koos:

Hoi Patrick en Marike, een hele mooie reis en wij zullen jullie zeker volgen.

• 13 Mei 2006 - 13:56

Sirin Witlox:

Hai Marike en Patrick,

Leuke site hebben jullie zeg! Ik ga jullie volgen op reis. Ik begin 6 juni met mijn nieuwe baan, spannend! Geniet van jullie reis!!! Groetjes Sirin

• 14 Mei 2006 - 18:18

Patrick En Marike: