Ome Patrick en tante Marike - Reisverslag uit Bagan, Myanmar van patrickenmarike - WaarBenJij.nu Ome Patrick en tante Marike - Reisverslag uit Bagan, Myanmar van patrickenmarike - WaarBenJij.nu

Ome Patrick en tante Marike

Door: Webmaster

21 Oktober 2006 | Myanmar, Bagan

Hallo iedereen,

even een kort bericht vanuit het gouden Myanmar.
Nu eens niet over onszelf, maar over Aukje. De kersverse wereldburger die op 20 oktober gezond op de wereld is gekomen en die oom en tante tegen ons mag zeggen.
Oftewel Jitske is gisteren bevallen van naar zeggen een mooie en gezonde dochter.
Ook al hebben we haar nog niet gezien, zij is zeker de mooiste baby van dit moment.

Groetjes Ome Patrick en tante Marike

• 21 Oktober 2006 - 15:02

Nicole En Remco:

HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN AUKJE!!

• 21 Oktober 2006 - 15:49

Hannie:

Hartelijk Gefeliciteerd oom Patrick en tante Marike met de geboorte van jullie nicht AUKJE.
    Liefs Hannie

• 21 Oktober 2006 - 17:44

Fam Coenen:

Van harte gefeliciteerd he!!
    Maar helaas de mooiste baby is toch echt Jerry! Hahahaha!

• 21 Oktober 2006 - 21:06

Jitske En Ron:

We houden het op de mooiste jongen en mooiste meid, oké. Hi,hi

• 22 Oktober 2006 - 10:04

Peter En Sirin:

Gefeliciteerd met de geboorte van Aukje, tante Marike en ome Patrick!

Groetjes

• 22 Oktober 2006 - 10:15

Ramon En Maaike:

Hallo daar, gefeliciteerd met de kleine. Bedankt voor de info over Vietnam het is hier echt geweldig, jullie hebben niks te veel gezegd!!
    We zijn al in Hanoi, Halong Bay, Hue en Hoi An geweest en het is echt fantastisch.

Groeten uit een erg warm Vietnam.

• 22 Oktober 2006 - 12:20

Duncan En Ytje:

GEFELICITEERD!!!

• 22 Oktober 2006 - 13:31

Patricia:

Wow, weer een telepatisch iets. Ik moest gisteren (20-10) aan Jitske denken, ik wist namelijk haar uitgerekende datum niet! En ja hoor, diezelfde dag is zij moeder geworden en jullie uiteraard trotse oom en tante!! GEFELICITEERD!!!! Hoop snel weer te horen hoe het allemaal met jullie is! Liefs Patricia en de andere Natjes

• 22 Oktober 2006 - 14:59

Brenda En Mauries,:

Hoi Patrick en Marike,

Gefeliciteerd met jullie neef en nichtje! We hebben een lekkere tijd gehad in Garderen! In jullie mooie caravan!

Groetjes Brenda en Mauries

• 22 Oktober 2006 - 15:27

Martini:

Hallo Oom en Tante,
    We hebben Aukje bewonderd en het is een echte kleine liefdesbaby! Met alles der op en der an!!!!
    Liefs en een dikke kus.

• 22 Oktober 2006 - 19:22

An:

Hartstikke gefeliciteerd met jullie oom en tante-schap!
    Goed te horen dat alles goed is, En een ontzettend leuke naam vinden wij.
    Liefs An en Er

• 23 Oktober 2006 - 07:16

Rudere & Melissa:

TOP! Gefeliflapstaart!

• 23 Oktober 2006 - 08:18

Marielle:

Wat leuk nog een verjaardagsgenoot!

Gefeliciteerd!!!!

Liefs Marielle

• 23 Oktober 2006 - 09:21

Stefanie En Ivar:

Van harte gefeliciteerd! Super dat alles goed is gegaan!

Veel liefs van Stefanie en Ivar

• 23 Oktober 2006 - 10:36

Hans, Annemieke & Ma:

Geweldig een nichtje!

Van harte!!

• 23 Oktober 2006 - 11:38

Syl:

Tante Marik en Ome Patje!!! Klinkt leuk hé?! Onwijs gefeliciteerd met je nichtje, Marik. Zoooo pittig, Aukje. Past echt bij ze.
    Geniet en tot mails. Dikke kus. i miss you xx

• 23 Oktober 2006 - 17:55

Old Grandpa:

Kijk beste mensen ook al ben je verweg je hart is tot hier maar patrick is een klier heeft nu nog meer kappies met marike dat lekkere dier je mag best trots zijn maar vergeet niet degene die het afgewerkt en gelevert hebben ,wat een mafkees he ,die ouwe tot de nex message toedeloitie

• 24 Oktober 2006 - 10:57

Yvette:

Van harte gefeliciteerd! Ook namens mijn moeder. Die is hier nu op vakantie. Namaste vanuit een schitterend Kathmandu - Nepal.

• 24 Oktober 2006 - 18:26

Nel:

gefeliciteerd
    Oom en Tante
    met jullie nichtje
    gr nel

• 24 Oktober 2006 - 19:52

Janneke:

GEFELICITEERD met jullie nichtje Aukje!!!!
    En ik geniet nog steeds van jullie site, heerlijk om bij weg te dromen, al die mooie plekken.....

• 25 Oktober 2006 - 08:54

Thijs En Marieke:

Hoi hoi,

Wat leuk voor jullie!! En wat zullen jullie nieuwsgierig naar haar zijn! Van harte.

Groetjes Thijs en Marieke

• 28 Oktober 2006 - 14:51

Lija Ooms:

Weliswaar een late reactie, maar ik ben zelf gisteravond uit China teruggekeerd dus...
    We hebben een prachtigereis gemaakt. Het geheel in China is wel heel erg aan het veranderen. Dit ws. i.v.m. de Olympische spelen. In Beijing wordt er geweldig gesloopt en meteen weer gebouwd. Heel opvallend is ook, dat daar waar het druk met toeristen was, het bijna alemaal Chinese mensen waren die op reis waren. geen witte te zien. De jonge mensen vinden het geweldig, maar.. Jullie gaan ws. binnenkort vertrekken naar Australië.
    gaan jullie ook nog naar Nieuw Zeeland? Heel anders daar, veel meer westers. Je zal ondanks ondertussen ontstane tegenzin tegen rijst, nog wel eens de charme van de andere cultuur missen. Maar ja, zo heeft alles z'n plus en zijn min. Ik hoop dat jullie nog een geweldige tijd hebben, maar het weer naar huis gaan gaat nu meer trekken dan voorheen ,denk ik. Maar je kan natuurlijk naat huis gaan als je wil, je moet niets, hoogstens van jezelf.Het is geen nederlaag hoor, als je naar huis terug wil!! Lieve groetjes Lija.

• 28 Oktober 2006 - 18:27

Tom:

heey grote Patrick en Marike hoeist met jully met goed hoor en hebben jully het leuk daar zo in Burma.hoeveel foto's hebben jully al gamaakt??? ik hoop dat jully hele mooie foto's hebben gemaakt en hebben jully:
    ZON ZIEN ZAKKE IN HET OERWOUD !!!! :d
    ik hoop dat jully nog hele mooie foto's maken en nog een hele goede reis want jully hebben wel iets voor de boeg liggen :P.
    En heb je je nog niet bezeert of heb je een wondje opgelopen ?? :P.Kunnen jully niet iets meer foto's op zetten of kan dat niet ??.En hebben jully al in een beekje gezwommen of gedronken ik denk het wel daar kan het wel hier niet dan word je ziek en slaap je in luxe of in een zwervershutje :P :P :P :P of in zo een boomhut of een hut op de grond in het oerwoud. wat voor dieren heb je allemaal al gezien en was het leuk op de olifante ??
    ik zou het tof vinden en die kabelbaan lijkt me wel tof maar ook wel eng,ging het erg hard ik denk het wel .
    nou doei de groetjes aan het oerwoud en aan de apen en aan alle dieren in het oerwoud.nou de groet

groetjes Tom ( je neefje)