Nog eventjes geduld! - Reisverslag uit Nijeveen, Nederland van patrickenmarike - WaarBenJij.nu Nog eventjes geduld! - Reisverslag uit Nijeveen, Nederland van patrickenmarike - WaarBenJij.nu

Nog eventjes geduld!

Door: Marike

23 Januari 2013 | Nederland, Nijeveen

Het heeft een paar jaar geduurd, maar het werd tijd om hier weer eens in te loggen. Terugkijkend naar de oude verslagen krijg ik alweer heimwee naar die mooie tijd. Maar we hebben de laatste paar jaar niet helemaal stil gezeten. Opleiding, werk, verhuizing naar het mooie Nijeveen, leuke kortere trips en 2 heerlijke kids rijker staan we dan toch weer bijna op het punt om de koffers te pakken. Waar willen we heen.? Afrika en Azie met de rugzak is toch iets ingewikkelder met Jesper en Djoeke. Met de camper rondtrekken geeft het gevoel van eigen huisje en vast slaapplaats, dus dat leek ons handiger.
Gaan we dan naar dat stunning New Zealand? Of Australie is dat een optie?
Uiteindelijk hebben we gekozen voor Canada en de VS.
De camper hebben we van de zomer al uitgeprobeerd en dat bevalt uitstekend. De vliegtickets zijn gekocht en vandaag kregen we de bevestiging van de overtocht van de camper binnen.
We vliegen 1 juni naar Halifax en gaan ongeveer 6 maanden later terug vanuit de VS. Wat we in de tussentijd doen, gaan we nog bedenken en meemaken.
Wij hebben er weer zin in!!

• 23 Januari 2013 - 21:30

Jitske:

Wij wensen jullie voor dan natuurlijk veel plezier. En we zullen jullie verschrikkelijk missen. xx

• 23 Januari 2013 - 23:02

Patricia:

Heeeee Schmitzjes,
    Wat een superbericht! En wat heerlijk om dit bericht van jullie te zien, wij gaan jullie zeker met veel plezier weer volgen!!! Liefs de Natjes

• 24 Januari 2013 - 18:53

Bas:

Hoi! Dat zijn goede vooruitzichten, lijkt mij fantastisch om te doen!
    Groetjes, Bas

• 05 Maart 2013 - 14:55

Syl:

Wat grappig, ik zie hier AL jullie verslagen van 2007 af! Pffff, wat een tijd gelee en al heel wat tripjes achter de kiezen. Fijn iets he, dat dat dus overduidelijk jullie rode draad is: reizen, hoe meer hoe beter. En natuurlijk nog meer dingen, zoals liefde, kids, sport enz enz. maar da's logisch. Ik hoop dat het snel 1 juni is voor jullie, voor ons thuisblijvers ook wel, want dan is het eindelijk echt mooi weer, toch? Maar eerst nog wel een mooi afscheid hoor! ;-)))
    Dat was het effe, wou even een berichtje achterlaten alvast. En tis rustig 'op kantoor', terwijl het nu buiten de 2e mooie lentedag is, dus ik had ook al weer vakantiegevoel, vandaar.
    Nou, doeiieoeoeieiiiiii
    xxxx